You are here: Home
Το Υπουργείο Παιδείας με αφορμή την ημέρα εορτασμού της Ελληνικής Γλώσσας δημοσίευσε το παρακάτω βίντεο, ενώ θα μεριμνήσει για την αναγνώριση της Παγκόσμιας Ημέρας της Ελληνικής Γλώσσας και από τους διεθνείς οργανισμούς, όπως ο ΟΗΕ και η ΟΥΝΕΣΚΟ. Το Γ/σιο Αντίκυρας συμμετέχει στην Ημέρα Εορτασμού της Ελληνικής Γλώσσας και θα οργανώσει ενδοσχολικούς γλωσσικούς αγώνες την Παρασκευή 11/2/2022. Στα συνημμένα αρχεία που ακολουθούν μπορείτε να δείτε μέρος του παραχθέντος ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
https://www.youtube.com/watch?v=hfRHUcR1h2E&feature=emb_imp_woyt
3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η 3η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από τον ΟΗΕ ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Είναι μια ημέρα ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που υπογραμμίζει την αναγκαιότητα διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, καλλιέργειας του σεβασμού και καταπολέμησης κάθε μορφής διακρίσεων και αποκλεισμών.
Η αναγκαιότητα δημιουργίας εκπαιδευτικών συστημάτων που βασίζονται στις αρχές της ενταξιακής/συμπεριληπτικής εκπαίδευσης αποτελεί πλέον διεθνές πρόταγμα. Σε αυτό το πλαίσιο, με αφορμή τη συγκεκριμένη ημέρα το σχολείο μας-μαζί με άλλα σχολεία από όλη τη χώρα- συμμετείχε στις δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης υψώνοντας και αυτό ένα μήνυμα ενότητας, αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.
Δείγμα της δουλειάς των μαθητών παρατίθεται στο παρακάτω συνημμένο
Συμμετοχή του σχολείου σε εγκεκριμένο από το ΙΕΠ πρόγραμμα της Ιεράς Μητρόπολης Μονεμβασίας και Σπάρτης. Οι μαθητές των τάξεων Α και Β ξεναγήθηκαν διαδικτυακά στις τοιχογραφίες και ενημερώθηκαν για την Ιστορία και την τεχνοτροπία της κατασκευής τους. Κάθε τμήμα των Α και Β τάξεων παρακολούθησε μέσω της πλατφόρμας Webex την ενημέρωση της υπεύθυνης του προγράμματος Κας Παπαδόγιαννη, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για την άψογη συνεργασία.
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία της πολιτιστικής κληρονομιάς μας και γνώρισαν μία εποχή πολύ μακρινή, αλλά και ταυτόχρονα τόσο κοντινή με τη δική μας, ενώ προσέγγισαν-ιδίως τα παιδιά της Β τάξης-με πιό βιωματικό τρόπο τη διδακτέα ύλη της Ιστορίας
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν σχεδιασμένο, ώστε να φέρει τους μαθητές και τις μαθήτριες σε επαφή με τον Βυζαντινό Μυστρά και την εικονογραφική τέχνη της Παλαιολόγειας Αναγέννησης.
Παρείχε πλήθος πληροφοριών για τις τοιχογραφίες των ναών και ενέπλεξε δημιουργικά τους μαθητές και τις μαθήτριες σε δραστηριότητες χρωμάτων, εντοπισμού απεικονιζόμενων αντικειμένων, βυζαντινής ενδυμασίας, δραματοποίηση, αντιπαραβολή βυζαντινής και σύγχρονης εποχής με ερωταποκρίσεις, δημιουργία με βυζαντινή γραφή χρυσόβουλλων ή ειληταρίων, κατασκευή παζλ, σταυρόλεξα με σχετική ορολογία και τέλος έντυπο αξιολόγησης του προγράμματος.